3.15.2011

我鍾意叫佢做「哈利波波」

冇耐之前
有個外國人由唔知幾歲開始
每日幫自己影一張相
最後將d相串連成1段Youtube片
個個睇完都like+覺得好震撼

唔經唔覺
哈利波波已經陪左我地10年喇
唔信你睇下
真係由佢細睇到我地大
我淨係望住佢呢6個樣都已經覺得好有效果!

仲記得初初睇書o既時候
主角哈利、佢o既衰表哥同麥教授等角色o既形象都係靠幻想
到第1次入戲院
絕大部份o既人同我諗o既都9成9似~非常神奇

之後每年入場睇1次
每次都覺得電影拍得出原著o既味道
講真, 想間唔中摷番本小說黎睇
閒閒地都要1日
試問有幾可會咁得閒
所以都係煲碟好, 有聲有畫

而家買《哈利波特-死神的聖物1》Blu-ray送分靈體鑰匙扣1個
買哈利波特1-6集DVD/ Blu-ray就有珍藏版杯1隻
手快有手慢冇!

沒有留言:

張貼留言